smbrka valla 39+1’im, kasılmalarım, düzensiz sancılarım var, birkaç gündür de nişana benzer akıntım oluyor. Ama 29 Şubat’a denk gelirse çok nadir bir durum olmaz mı, bir yandan da çok özgün bir doğum tarihi, sonuçta çocuk kendi seçiyor 😊🐣 Bakalım n’olacak🥴