Sueda29 Kızlar kendimi 28+2 olarak biliorm.ve doğumuma 13 mayıs dedi doktrm.ama bazı yazıları görünce mesela 31 haftalk biri gördm doğumu 5 mayısmış..bnm bebeğim en son 10 gün ileriydi bununlamı alakası var yoksa bebekler belli olmazmı ne zaman geleceği
Akurt Sueda29 canim benim 29+2 bana 14 mayis dedi ama bu soyledikleri ortalama tarihler yani 1 ay onceden hep tedbirli olmalisin belli olmaz
Durkayaelmas Sueda29 benimde 29+4 bebegim 15 gunde ileriden gidiyomus 31 haftalikla uyumluymus dogum tarihini 12 mayis verdi
Ebyct Sueda29 doğum genelde 38-40 arası beklendiği için herkes beklediği haftayı yazıyor canım net olarak 40 a göre sayılmalı tabi