Çok rahat ve güzel geçen hamileliğimin son zamanları o kadar da rahat geçmedi 😐 bebegim biraz gelişikli olduğu için bana bayağı Ağrı ve sancı yapıyordu 35 haftadan itibaren her hafta kontrole gidiyordum açılmalarım başlamıştı ilk gebeliğin vermiş olduğu heyecan ve bilincsizlikle kafam boş bi şekilde gidip geliyordum sadece Allah’a şükürler olsun ki benim doktorum muhteşem bi doktordu ve beni her gidişimde bıkmadan sakinleştirdi çok ilgilendi💕37+3 de pazar günü kahvaltı masasında başladı sancılarım ben sıradan bi sancı zannederken gerçek Doğum sancısıymış 🤗 başlarda Ufuk’a ufak vurmasına aldırış etmedim ama sonrasında baya arttı ve artık yerimde duramıyordum hemen ılk bi duş alıp rahatlarım diye düşündüm evet ılk duş çok iyi geldi ama meğer doğumu tetikliyormuş acemilik 🙈 baktık olmuyor eşimde baya panik yapınca hastaneye gitmeye karar verdik hastaneye gittiğimde direk nst bağladım ve sancılarım baya yüksekti açılmama baktı ebe hanım o sırada hemen doktorumu aradılar 6 cm açılmam olduğu için yatış verdiler direk ve kendi sancılarım çok iyi olduğu için suni sancıya gerek kalmadan Doğum gerçekleşir dedi Ebe hanım ben bunun sevinciyle direk odama gidip hazırlıklara başladım tabi 🤗 gece Doğum beklenirken sancılarım bi anda kesildi doktorum geldiğinde sancılarım tekrar başlaya bilir dedi sabaha kadar bekledik ufacık olan sancılarımda kesildi doktorum bebegin korkup yukarı çıktığını eger inmezse sezeryan olacağını söyledi ben bunu duyunca çok üzüldüm ama elinden geleni yapacağını ve umutsuzluğa kaplamamam gerektiğini belirterek sabırla beni sakinleştirdi ve artık suni sancı takıp bide o şekilde deneyelim bi ihtimal dedi bende kabul ettim çok az bi miktarda suni sancıla başladım odada tur atmaya 😌 10 dk suni sancılya hemen Doğuma alındım eşim çok destek oldu sağoldun bi saniye bile ayrılmadı yanımdan hatta Doğuma bile benle girdi 💕 3 ıkınmayla doğumum gerçekleşti aslında tek ıkınmayalada olabilirdi ama ben yarıda bıraktığım için geri kaçtı 😌 en sonunda direndim ve üçüncü ıkınmada şükür doğdu bebegim doğar doğmaz direk kucagıma verdiler ağlamadan ellerini yüzüme koydu ben tabi hemen başladım ağlamaya o anda ne acı ne sancı hiç bişey kalmadı biraz erken geldi aramıza ama iyikide geldi heycan ve merakla bekleyişimi sonlandırdı Allah’a çok şükürler olsun ki bana bu sevini yaşattı inşallah isteyen herkese nasip eder rabbim saglıkla Sırahatli bi şekilde ben bal oğlum Göktuğuma kavuştum Allah bekleyen herkese tekrardan nasıp etsin 🙈🙏biraz uzun oldu kusura bakmayın 💕💕💕