aysenurakay Merhaba İstanbul Özel Nisa Hastanesinde doğum yapan var mı? Odaları nasıl biraz bilgi verebilirler mi?
Hilal_Rasim aysenurakay ben yaptim canim 40 gun olucak. Odalari buyukte var kucukte. Sansina hangisi denk gelirse ama eger bossa kendin gezip oda secebiliyorsun
Hilal_Rasim aysenurakay gayet iyiydi hatta bence cok cok ilgililer hepsi guler yuzlu ve tatli dilliydi ☺️