Dogabebek ebruaren evet canim bende vajinadan fitil olarak kullandim ayni beyaz krem gibi akinti geliyordu.
NeslihanPiaAbac ebruaren evet aynı şekilde olmuştu hatta kokusundan da tiksinmiştim bir dönem dr bırakabilirsin dediğinde çok sevinmiştim
Snur94 ebruaren evet ve igrenç bir koku salıyor vücut kokum değişti resmen ve doğana kadar bırakamıyorum malesef
NilayK ebruaren evet canım bende kullanıyorum benimde aynen o şekilde akıntım var idrarımda da parçacıklar var bazen de su gibi akıntım oluyor sanki idrarımı kaçırmışım gibi Şen'de de öyle mi? Günde kaç kere kullanıyorsun
EylemMetin Merhaba Bende kullanıyorum benımde akıntım oluyor ama onunla alakalımı yoksa hormonsalmı bılemıyorum Sureklı bıtmeyen bır akıntı🙈
ebruaren EylemMetin o bıtmeyen akıntı hamılelıkten 😊ama benım tarıf ettıgım gıbı olanı ılaca baglamak ıstıyorum 😅
selen8sefam Evet bende kullandım iç çamaşırım bembeyaz oluyodu sürekli ilaç aktığı için o aralar idrar kontrolü için hastaneye sürekli idrar verdiğim için de beyaz kabın içinde parçacıkları görüyodum hep kullanmayı bırakınca geçti ama bu sefer de hamilelikten dolayı akıntı var 😄
ebruaren NilayK aynı tarıf ettıgın gıbı canım.beyaz yogun akıntı ıle ıdrardakı parcaların ılactan oldugunu anladım dr de olur dedı.ama dıger sıvı akıntı hamılelıgımızden dolayıymıs canım😉
Bhrmsv Olması normal doktora ssormuştum ben direk ,fazlalığı bırakır vücut normal demişti hatta iyi bile çünkü vücudunun ürettiği progestan hormonu yeterli oluyor anlamına gelir bu...
Kaderyunus Dün başladım.. Bugün sabah bolca bi kahverengi akıntım oldu çok korktum doktorumla konuşup fitil olarak almak istemiyorum ağızdan icmeye devam edeceğim..
ebruaren Kaderyunus agızdan ıcınce de sersemlık yapıyor uyku getırıyor eger calısıyorsan fıtıl olarak daha mantıklı canım
ebruaren Tamam gece yatmadan kullanıyorum ama ılgınctır kı bu akıntının gelmesı ogleden sonrayı buluyor 😂