Mrs_merve Merhaba annişler 31+0 haftalık oldum doktorum 5 mayıs doğumun dedi ama benim içime hep nisan annesi olacağım diye doğuyor bebişin eşyaları neredeyse bitti her şeyi tamamladık sayılır bir kaç eksiğimiz var sadece onları da en kısa zamanda halletmeyi düşünüyorum çok tatlı telâşlarmış bunlar o kadar zevkli o kadar güzel ki 🤗🤗🥰🥰sizde durumlar nasıl hazırlıklar ne durumda neleriniz tamam yada eksik heyecanınız çok varmı hadi paylaşalım ben çok heyecanlanıyorum 🤗🤗🤗
candanote Mrs_merve Benmde 31+5 şükürler olsun genel olarak rahat geciyor. Henüz baya eksigimiz var galiba kıyafetleri felan tamam ama araba küvet vs duruyor. Degısık bi rahatlık var bende hiç boyle tahmin etmıyordum kendımı kıyafetler bile hala torbalarda yıkanıp ütülenmeyi bekliyor 😔🤷♀️
Mrs_merve candanote bende de kıyafetler beşik tamam bebek arabası ve şampuan bez vs bu gibi şeyler kaldı kendime de alış veriş yaptım sadece hastane de giymek için gecelik takimi yani 3 lü pijama takımım alınacak onun dışında her şey tamam bir an önce bunların da hallolmasıni istiyorum
miine candanote canım benmde kıyafetler yıkanıp utulenecek 35 haftada yapmayı düşünüyorum ❣ cok mu gecnolur bilemedim diğer annelerden de fikir alayım ❣
miine Bende 31+6 haftalik hamileyim 😊 bizimde az eksiklerimiz kaldı, bebek bezi , yatak, uyku seti ufak şeyler kaldı çoğu bitti ❣ hyecan giderek artıyor Rabbim hayırlısı ile kucagimiza almayı nasip etsin inşallah 🤰👧💕
Mrs_merve miine ohhh ne güzel amin inşallah canım gerçekten günden güne daha çok heyecanlanıyorum 😍😍🤗🤗🙈🙈💙💙
candanote Mrs_merve Ben onuda aldım hem gecelik hem sabahlıklı uclu set. Haklısın aslında haftalar ilerlemeden halletmek lazım . eskiden pilim duracell di şimdi digerleri 🤪 Cabuk yoruluyorum
candanote miine Aslında 35 gec gibi bence yani çünkü 30 ile 31 haftalar arası bile fark yaşadım enerji bakımından☺️ Ben insllh pazartesi yıkıycam .Deterjana karar veremedim yada hala bahane buluyorum bilemedim bi üşengeçlik var 🤷♀️😂
Mrs_merve candanote bende aynı canım gün geçtikçe agirlasiyorum hemen yoruluyorum alış verişe çıkınca da doğru düzgün gezemez oldum her iki adımda çişim geliyo 🙈😂😂
miine candanote deterjan siveno aldım canım tavsiye ederim organik tamamen hatta suan jokerde ındirimde 😊
candanote Mrs_merve Off zaten o problemi hiç deme tutulmuyorda dısarda temiz yer bulunmuyoda😂 Benim kafamı birde şu boyut muhabbeti karıştırıyor yenidoganmı yoksa buyukmu diye diye geri dönüyorum eve . Arabada da karar veremedim .. 🤢🤷♀️ Galiba kararsızım baya
Mrs_merve candanote aynı durum bendede bir türlü arabaya karar veremiyorum her şeyi düşünmek lazım katlanınca da çok yer kaplamaması lazım çünkü bizim araba nin bagaj kısmı küçük ona sığması eee malum otobüse falan binemek zorunda kalırsam yanımda taşımam lazım her türlü şeyi düşünüyorum