37 hafta girdik sukurler olsun , salı gunu kontrole gitmiştim 3200 dü prensesimin kilosu , asaglarımda cok agrı var kuyruk sokumum bazen böyle çarpıyor beni karnım iyice asagı düştü böyle küçüldü gibi karnım sizde durumlar ne he birde midem cok cok fena yanıyor gece ve sabahları ama bazen böyle ha dogurdum gibi bazense sanki hic dogurmıcam gibi ? Dogum kolaylastıran seyler ne sizler neler yaptınız? Sıcak dus , ilişki , hurmayı biliyorum baska varmı ?