Nuriay anaa kiz senin halen adet gelmedi mi ben 2.adeti oldum bitti bile ilk kürtajımi yapan doktora gittim bundan sonra onunla ilerlicez muayene oldum herşey güzel dedi 2.kez olmasına çok şaşırdı ama kesinlikle pıhtılaşma var dedi genetik temiz cıktı şimdiden Folik asit +D vitamini+B12 iğnesi düşük çıkmıştı bende +Coraspirin verdi aldım başladım 7martta cagirdi yumurtlama zamanı bakicak klomen verim dedi istemedim zaten 2.de onunla hamile kalmıştım dedim şimdilik istemiyorum kendiliğinden olsun olmazsa ona bakarız dedim tm dedi inşallah bu sefer başarıcaz herşey güzel olucak dedi motive etti çok güzel umut oldu bana kendime geldim🥰