Hatun123 Aklin varsa gitme ilgi sifir doktorun suratı beş kariş İlhan varank git daha iyi ordaki doktorlar daha iyi ilgileniyor
Sun Hatun123 normalde erdeme gidiyorum acil bişey olursa uzak dye yakına almak istiyorum kararsız kaldım
Nilay34 Ben bir gece rahatsızlandım ve bölgeye gitmek zorunda kaldim nöbetçi sevil hanım vardı gayet güler yüzlüydü ilgiliydi beni rahatlattı bence sizde gidip deneyimleyebilirsiniz muayene ücreti 110 tiydi