3 hamileliğim erken sonlandı. 21+5 22+5 ve 23+5 değişesin bebeğimi kaybettim şuan tekrar hamileyim ve Rahime dikiş atıldı. Diğer bebeklerimde Hacettepe hastanesi mehmet sinan beksaç hocaya gittim kanlarımda sıkıntı olduğunu söyledi ve ilaç tedavisi gördüm hep son bebekten sonra eşim başka doktora gitmek istedi ve Prof mehmet erdem gidiyoruz oda 12. Haftada dikiş attı. Diğer bebeklerde 16 haftada başlayan bel pöcük ağrılarım şuan 20+4 ilken başladı ve doktorum bi sıkıntı olmadığını söylüyor ama korkularım cok fazla benim gibi dikiş atılıp karşılaştığınız sıkıntıları yazar mısınız