Saturn53 Tubaszr İnşallah gelişmiştir bebeğin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 Progestan çok iyi bir ilaç folik asit yanında onu vermişti bana. Sonucu bizimle paylaş olur mu.
Mmmerve123 Bende 4+2 de beta hcg 1600 dü, doktorum 2 gün sonra gel yine bakıcam kan değerlerne dedi ve 4+4 de 4192 çıktı, haftaya yine gel yine bakıcaz dedi. Siz de sürekli gidip kan tahlili mi yaptırmıştınız nereye kadar böyle 🤷♀️