Aslannnn canım ilk hamile olduğumu öğrendim zaman beta 231 di kese bebek hiçbir şekilde görünmedi ayrıca 5haftalıktım aradan 10gün gibi bir şey geçti tekrar betaya bakıldı 1000çıktı yükselmişti ve yine kese görünmedi bir hafta sonra falan göründü .. Senin beta da yükselmiş üzülme bebeğe yansır pozitif ol sabırlı davran görürsün inşallah