Aslannnn canim son adetim 21şubatdı, 22 martda hastaneye gitdim kan testi için 35 çıkmışdı 4gün sonra tekrar çağırdı doktor kan tahlili yapdık 246 çıkdı kese görünmedi dış gebelikden şüphe etdi doktor başka ultrasona koydu beni tüpler temiz dedi,hemen diğer günü tekrar kan tahlili istedi 616 olmuşdu ve mercimek kadar çok aşırı minak bir kese göründü,. Korkma seninde görünür içini ferah tut