Minigiiiinannesii normal doğum yaptım canım hastaneye girdim ve sadece 15 dk da doğurdum çok şükür benimde ilk doğumumdu normal doğumdan deli gibi korkuyordum ama bebeğim sezeryan gününü beklemedi kendisi gelmek istedi öncelikle çok sakin ol benim suyum gelmedi nişan geldi sadece ondan sonra hemen sancılarım başladı zaten ama ne kadar kafaya takmadın o kadar iyi ben sancılar başladıktan sonra anneme kahvaltıya falan gittim bildiğin gezdim akşam evime misafir aldım 12 ye kadar onlara hizmet ettim ve evimle hastane arası ben ilçede yaşıyorum 1 buçuk saat mesafe sen düşün misafirler gidince evimi topladım annemleri evine bıraktık benim sancılar 3 dk da bir ve şiddetli gelmeye başladı hemen kaynar suya duş aldım ve yola çıktık doktorum doğuma zor yetişti yani önemli olan sakin kalabilmek aklını sancılara doğuma odaklamamak ve akışına bırakmak ve özellikle hastane çantasına bol bol pijama ve depend koymak 😂🤦🏻♀️ Acayip şekilde kanamam oldu 3 piajama takımı götürmüştüm gece 3.15 de doğum yaptım saat öğlen 10 olmadan üçüde kan oldu eşim gitti ayrı birkaç takım daha aldı geldi mutlaka hazırlıklı git yani 😌 başka merak ettiğin detay varsa cevaplayabilirim