Nalanburak Bunları düşünerek hamileliğini kötü geçirirsin canım. Allah’ın izniyle bişey olmaz inşallah. Ben 2li testi yaptırmadım bile istemedim yaptırmayı şuan 15+3 oldum Allah’ıma emanet detaylı ultrasona giricem hayırlısıyla. Hiç kötü düşünmüyorum hamileliğimin güzel yanlarını yaşıyorum sende öyle yap 3 aylara girdik çok şükür karnını sev bol bol dua et bebeğine 🤲🏻🤲🏻🥰🥰