Artık gece olsun istemiyorum.
yattığım zaman saçma sapan kötü tüm düşünceler aklıma geliyor.
ya bide onun dışında daha önemli sorunum var belkide sorun değil bilmiyorum ama bebeğim dönerken hareket ederken sanki kasığıma bastırıyor iğne batarmoş gibi bi acı oluyor sonra geçiyor birdaha geliyor. Sonra birsaha ama gündüz öyle olmuyor sanki. Canımı acıyor acımasını geçtim korkuyorum sancımı acaba diye