Bende 8+3 olduk bende münihte yasiyorum, sirf gebelik yüzünden rapor aldim ama evdeyd patliyorum durmadan internetten biseyler arastiriyorum, disari cikmak istiyorum ama soguk cikamiyorum evde patladim eger isiniz agir degilse calisin evde zaman gecmiyor😣 10 ve 12 haftayi atlatinca rahatliycam😔