Merhaba hanımlar, 37+5 gebeyim ve bugün ilk kez çatı muayenesi oldum, bu forumda ve etrafımda insanlar o kadar çok gözümü korkuttular ki büyük önyargı ile gittim, ama gönül rahatlığı ile söyleyebilirim ki hiçbi şey hissetmedim, kendinizi kasmayıp rahat bırakınca korkulacak hiçbi şey yok emin olun :) korkanlar için bu postu açmak istedim içiniz rahat olsun :)