Merhaba kızlar 🙋♀️ Yazını ilgiyle okudum canım ne güzel hamile kalmışsın şükür 😊
Benimde 1 buçuk sene oldu korunmayalı hala anne olamadım kısmet 😔
6 ay önce kimyasal gebelik yaşadım.Rahim filmi çekildim temiz çıktı ama hala olmadı.
Bende adetimin ilk 2 gününü çok acayip sancılı geçiriyorum mesela bugün ilk günüm ve şu an kavranıyorum 🙄 Acaba göbek düşüklüğünü nası anladı o kadın🤔 Benim küçükken çok olurdu annem göbeğime bakardı sonra göbeğime kıyafeti top gibi yapıp yüzüstü uzan derdi bi süre öylece yatardım sonra göbeğim yerine gelirdi. Acaba öyle bişeymiydi sizinkide 🤔