Merhabalar herkese
Doğum hikayelerini hep okuyorum,paylaşanlara teşekkür ederim,ben de paylaşmak istedim.
Benim hamileliğim çok zor geçti ilkinde.Şimdi yine 9 haftalık hamileyim.Yine çok zor geçiyor maalesef.İlk hamileliğimde de 9 ay midem bulanmıştı ve tansiyon problemi yaşamıştım.Mide bulantısını yaşayan bilir, hele ki bir de istifra ediyorsanız çok çok zor birşey.Allah herkesin yardımcısı olsun.Gelelim doğum hikayeme..
Ben 9 ay ayılıp bayıldığım ve kustuğum için kesinlikle kendime doğuma hazırlayamadım.40 Haftaya öyle böyle vardım.2 günde bir nst ye girmeye başladım ama ne sancı ne birşey.Doktor suni verip başlatalım dedi. 40+6daydım.Suni verildi ve beni doğumhaneye aldılar.Yan odada bir kadının doğum yapmasını canlı canlı dinlemiş bulundum,zaten midem ağzımda.Sancı yok,açılma yok.Bir zaman bekledikten sonra sezeryan istyorum dedim birden.Doktor da kabul etti.Beni hazırladılar,ameliyathaneye dolu gözlerle girdim.Hasta bakıcı korktuğumu anlamış olacak ki,Korkma önce Allaha sonra bize emanetsin dedi.Cerrah geldi biraz sohbet etti,zangır zangır titrediğimi görmüş olmalı.Kız mı erkek mi dedi,kız dedim .İnşallah sana benzemiştir dedi.Ben biraz daha rahatladım.En son Doktor hanım girdi Hazır mıyız dedi gülerek,Ben hayır dedim .Ama ben hazırım kızımızı görelim artık dedi.Ve beni bayılttılar.Sondanın çıkarılmasıyla uyandım.Bu kısım biraz rahatsız.Sonra bebeğimi gördüm,çok güzel tombuldu ve bana bakıyordu sanki görüyordu.O an çok başka bir an.
Birkaç saat içinde bebeğim kustu ve midesi yıkandı.Doktor bebeğin içerde su yuttuğunu ,sezeryan değilde normal doğumu beklemiş olsak belki daha kötü şeylerin olmuş olabileceğinden bahsetti.
Sezeryan için hep kötü şeyler yazılmış tabi ki bende bunları kesinlikle teşfik için söylemiyorum.Ancak herkesin yapabileceği ve yapamayacakları vardır.Yapanları tebrik ediyorum.Ama ben sezeryan sonrası çok şükür ki çekmedim diyebilirim.İlk gün yavaş yürüdüm.Onun dışında iyileşmem hızlı oldu.Hele ki su yutma meselesinden doğru karar vermiş olduğumu anladım.Dikiş yerimde beni rahatsız etmedi,2 gün sonra ayaktaydım.
Uzun oldu biraz sanki hakkınızı helal edin.
Son birşey,normal doğum tamamen insanın en başından kendini hazırlayabilmesiyle mümkün.Sezeryanda öyle korkulacak birşey değil.Bünyeden bünyeye değişiyor.
Okuduğunuz için teşekkürler,sevgiler