Beyzagkk başladılar ama tamamen yapmadılar sadece sinirlerini kestiler ben sivastayim üniversite hastanesi diş polikliniği yaptı diş ağrısı çok zor çok iyi biliyorum ama bak ben dogurmadim ve gerçekten 5 dk bile sürmedi Allah o doktordan razı olsun hamileyim diye nasıl güzel ilgilendi