Z123 Bebeğim nisanda doğucak inşallah toplamda kıyafet olarak bunlar var yeterli mi ağız mendili 11 tane Çorap 10 tane Uzun kollu zıbın 2 tane Kısa kollu zıbın 7 tane Sıfır kollu zıbın 1 tane Tulum 3 tane Önlük 4 tane Şapka 5 tane Eldiven 7 tane Tek üst 3 tane Tek ayaklı alt 5 tane 1 tane elbise şeklinde zıbın Banyo havlusu 2 tane müslin örtü 2 tane battaniye 2 tane normal örtü 1 tane yelek
Arasbaran Z123 zıbın daha fazla olsun bence. Cok kullanılıyor. Bebek baya kırletıyo uygun fıyatlı tek alt tek ustlerdende bolca alabılırsınız bence.
Mrv1234 Z123 canim bira az neden dersen kusuyolar filan komple degistiriyosun yeri geliyo bazen kakalari disa cikiyor sivi yapiyolar cunki siza niliyor bu yuzden cogaltmanda fayda var
Angel2 Bana az gibi geldi yani söyle soylim alt ve zıbım çok gidiyor battaniyede oyle altina yapiyo sizıyo yıka kurt derken yetmiyor ama alirsaniz 0.3 cok almayin
Z123 Mesela nelerden kaç tane daha almalıyım az kaldı doğuma tamamlayın eksikleri bu aralar geç kaldım zaten 😏
Mrv1234 Z123 canim instadan bak 5 li takimlar var oyle alailirsin uygun fiyata yine lc de ikili sekilde altta bulunuyo ustte
Arasbaran Z123 evet üst bıraz sıkıntı🙂 uygun fıyatlı altlı ustlu cok tatlı takımlar var. Ben peki bebeden aldım 20 tl takım seklınde. Babymall ve e bebek civil buralarda da oluyor bazen özellikle ındırımler vardı ben almayı bıraktım suan hersey tamam dogumum yaklastıgı ıcın ama sız takıp edın uygun buldukca alın cunku bebek cok kırletecek cokta oahalı şaşalı seyler almaya gerek yok bıtek gezmeye vs gıderken süslü seyker gıydırılır
Z123 Mrv1234 baktım da benim gittiğim gün mü neden bilmem büyükleri kalmıştı hep yada güzeli yoktu desen olarak
Mrv1234 Z123 him ben internet sayfasindan bakiyorum canim guzeller var bence internetten ver biraz daha dusuyo sanirim fiyatlar kapida odemeside var hem uye oldukdan sonra ama sanirim o
Yaprak2019 Z123 bana da az geldi, eğer arkadan kardeş yapmayı düşünürseniz ,ortak renklerden bi bu kadar daha almanızk tavsiye ederim hepsinden .evet az kullanılıyor hemen büyüyorlar flan ama kıyafetde yetişmiyor
Z123 Yaprak2019 şuan öyle düşüncem yok ama alışveriş yapcam eksikleri varsa bende çok arada kaldım yeter yetmez diye teşekkürler
Z123 Melek0330 hayır tüm kıyafeti bunlar toplamda hepsi hastane çantamı daha hazırlamadım 31. Haftama girdim bu ne rahatlıksa bendekide artık
Melek0330 Z123 valla canım az gibi yani bebek bu sürekli üzerini değişmek zorunda kalırsın bebek bu sonuçta kusar bende 36 haftaligim hala çantam yok senin yine önünde 9 hafta var bende az bir süre kaldı 😥😥😥😥
Mrv1234 Z123 vlla artik pek magazalarda bulunmuyo canim cgu sey internette daha guzel modeller var valal 🤣
K1996 Z123 canım yeni doğum yaptm 25 tane agız mendilim vardı inan yetmiyor ben cok aldım kıyafet 30 tane falan pijama takımı 30 tane zıbın ama inan yetmiyor hiç günde 3 takım değiştirdiğim oluyor kusuyor altını değiştirirken üstüne yapıyor 2 günde 1 makina camasırı cıkıyo battaniye de cok gidiyor 10 tanr battaniyem var altını değiştirkem onada yapıyor oda yetmiyor alt acmamda var ama onuda 1 günde hallediyor sana tavsiyem zıbını bol al en cok o gidiyor bana suan yetmiyor hiç hafta onu gidip 10 tanr daha alcam
Usluglhn Z123 bana da cok az geldi. Ben yenidogan tulumu 6-7 tane falan almisimdir. 1-3 ay aldim sonra 0-3 aldim. Alt ust takim aldim baya zibini citcitli badisi falan derken baya oluyor. Benim alisveris 34 te bitmisti senin daha zamanin var yetistirirsin