NergizGuney Kubra18 benimde 37 haftalıkken 3250 grdı. Şimdi 38 haftalık olduk cuma günü tekrar gitcez bakalım🤗
Hamzaninannesi Kubra18 iyi canim kilosu insallah haftaya 3200 3300 olarak dogar. Saglikla kucagina al ins.
Hamzaninannesi LemanAbdullayeva canim moralini bozma. Son zamanlar daha hızlı kilo alır insallah. Her aksam pekmezli su yapıp iç birde muz, kaşar peynir, süt tuketmeye calis.
Ayss Kubra18 o zaman benim hala dönmemişse 38. Haftada alırlar yani 37+6yız şuan yani hafyaya 🤔ayy yarın kontrol ne dicek dortor heycandan çatlıcam
Duygukahraman Haftasına göre doktorunuz iyidir diyorsa Bence kilosuna takılmayın hanımlar, önemli olan Doğumdan sonraki süreç umarım sütümüz bebeklerimize yararda sağlıklıca büyürler 🙏🏻
Kubra18 Duygukahraman oyle cnm insllh bnm ilk oqlum 35 haftlk 2730 doqdu sisler innce 2500 oldu ama eme eme 2 aya qelmdn 5 bucuk kilo oldu