Kızlar doğum sancısını zaten hissedersiniz, yalancılarla alakası yok 😊 Ben doğum sancısını belden sürekli giren, rahimdede belirli aralıklarda gaz sancısı gibi giren sancı olarak tanımlayabilirim, bir de afedersiniz ıkınma isteği de oluyor.. Duş aldığınız halde geçmiyorsa bilin o doğum sancısı 😊 Yani en azından ben öyle yaşadım 🤷🏻♀️