Cigdemanne_01 -Zeynep- benim doktorum zofer 4 mg yazmıştı günde 3 kere içiyordum beni çok kurtardı o hap çok rahatlattı doktorunla konuş yazsın bence herhangi bir yan etkisi yok bebeğe zararı da yok olsa doktor yazmazdı zaten kullan derim ama doktorun onaylı 🤣
-Zeynep- anne_merve acil doktoruna yazdıralım herkes prilam önerdi artık kusarken burnum kanıyor nefesim kesiliyor Rabbim yardımcımız olsun 🤲