nesli-bahar canim karni çatlaması bünye meselesi canim ilk kızımda kullanmadığım kalmadı ama genede çatladı suan 3 gebeliğim gene çatladı vücudum suan dünya haritasına döndü 😂
Mommytobe2020 nesli-bahar evet öyleymis, annemde ablamda catlamis yani bendede kesin olur diye düsünüyorum. 😊
YaseminSerra5520 Benim de 37 de çatladı birden hemde . Lieractan hindistan cevizi yağına kadar kullanmama rağmen çatladıktan sonra da insanın bişe süresi gelmiyomuş
Melek0330 4 aylık hamileyken 2 catlagim vardı şuan 36 haftalık olduk ve karnımın alt tarafı dünya haritası inşallah daha fazla olmaz
Cherry5 36+0 da ilk çatlağım oldu tam pijama çizgisi denilen sezaryen kesisinin atıldığı yerde. Tek bir çizgi. Başı tamamen orda hissediyorum başını dayadığı yer çatladı 😬