ilknurkcmnlii1 İlk üç ayımda folik asit 15 gün zorla içebildim daha sonra Demir ilacı verdi doktor onuda içemiyorum ilaç içemeyen varmı çocukta bir sıkıntı olur muu😢
masalsii ilknurkcmnlii1 kan değerlerim düşer canım içmen lazım sadece beslenme ile malesef ki bebege yetmiyor bak ben kan ilacı vitamin içmeme rağmen kansızlıgım hala var 🤷🏼♀️ Tadı igrenc ama icmek zorundayız
NisaMomy ilknurkcmnlii1 yani en önemlisi zaten demir ilacıyla folik asit birde vitaminler. Demir ihtiyacı çok oluyor hamilelikte içebiliyorsan iç bence. Bende içemiyorum ama bebişim için içmeye çalışıyorum🤷♀️
ilknurkcmnlii1 Genel olarak ilaç içemiyorum hasta olduğumda bile sadece serum hap ve şurup içince istifar ediyorum ama böylede vicdan azabı cekiyorum folik asit ve bu vitaminler çok önemliii.
YagmurZ Denir ilacini agiza agiza atilan tozlardan kullanabilirsiniz. Sidefer stick toz tadi da guzel