Kızlar iyi geceler. Hayırlı kandiller. Bugun gece saat 4 ten beri vajinada aşiri agri ve batma yaşiyorum. Baslarda cok sık degildi. Dolayisiyla doktorumu aksam aradim. Iki kez dusuk tehlikesi atlatmistim. Gecen hafta doktordaydim hic bir problem yoktu. Bu agrilar cok tuhaf geldi. Cok korkuyorum. Doktorum acil sabahtan gel dedi. Bana dua edermisiniz boyle bir gunde? Bebegim saglikli olsun baska birsey istemiyorum. 17. Haftam bitmisti. Ama bu cok anormal geldi. Evet gebelikte olur ama gece 4ten beri olmasi tuhaf hissettirdi. Aksama kadar sabrettim gecer diye ince ince oluyordu. Sonra yogunlasinca hemen aradim doktoru. Sabah erkenden gidecegim. Sizlerde bu haftada boyle birsey yasadiniz mi?