Merhabalar 12+5 te doktora gittiğimizde bizimkini doktor ne yaptıysa uyundiramadı oyuzden cinsiyet tahmini alamadik bidahaki randevumuza cok var evin yakininda bi tip merkezi var dayanamadim 14 haftalik olduk oaraya gittim bisurude cikolata yedim bana misin demiyo uykucu hic orali olmadi bide doktor cok canimi sikti kalp atislarini dinletti uzun sure bide nasil bastirdi karnim acidi sizinki nasildi acaba kizlar bu donemde ?