Kulani rapor vermedimi doktor bendede vardı risk bende çalışıyordum rapor aldım tam bir ay yataktan hiç çıkmadım hep yattım tuvalet harici yada doktor kontrolüm hariici kalkmadım hemşire bile eve gelip iğne yapıyordu şükür atlattım şimdi doğum için gün sayıyorum içini ferah tut sakın üzülme güzel düşün ki güzel şeyler olsun şu mübarek günde rabbim sağlıkla nasip eder inşallah