Burcutosunn Kızlaarr merhabaa hastane çıkış kıyafeti olarak bebeğe nerden aldınızzz ben joker e falan baktım 10 lu takımlara ama cok begenemedim siz nerden aldınız acabaaa 😊🤷🏼♀️
Fatoserin Burcutosunn ben İnstagram incilibaby den yaptıracağım çok güzel bakmanı tavsiye ederim fiyat olarak da normal hastahane çıkışlarıyla hemen hemen aynı en azından isimli olur güzel olur 😊
Burcutosunn Yaman ben 1 ttane 10 lu takım alıyım diyorım digerlerini 5li takımlarsan alır giydiririm birde doğumum mayısa denk ggeliyo ne sıcak ne soguk o yüzden cok kalın almak istemiyorum 😊
EsraaMus Trendyolda andywawa var cok güzel ürünleri ona bakabilirsiniz. Ben aldım cok begendim. Hatta şuan bazılarında yüzde 50 indirim vardı. Jokerde satıyor daha pahalı orada
Burcutosunn EsraaMus evet o markayı gördüm bugün baktım 5 li setleri indiriödeydi 50 den 100 tlye kadar ama 10 lu takımlar 300 e kafar vardı ama cok begenmediö o yüZden almak için almıyım dedim baska magazalarada bakıcam🤷🏼♀️
Burcutosunn Aslannn evet bazen cok güzel seyler oluyor bugun baktım ama pek bisey bulamadım birde mayısa denk geliyo o yuzden ne alıcam sasırıyorum ne giydirceö diye 😄
Yaman Burcutosunn bnm temmuzda bende bi tane 10 lu aldim cnm 2-3 tanede 5 li aldım yeter çok oluncada giyilmiyor küçük kalıyor 🙂
Burcutosunn Fatoserin instagram takım yaptırcam ama sadece tulum eldiven şapka takımı olarak düşündüm tam takıö olarak bakmadım hiç 😄
Fatoserin Burcutosunn ben tam takım olarak söyledim canım çok güzel orası baddaniye ve yastığı da içinde 😊
Burcutosunn Aslannn evet ya ama gördükçe alasım geliyorrr herseyden genelde 3 -6 aylık aldıö 0-1 1-3 ay arası cok almadım sıcak zaten evde ince ince giydirim 😄
YagmurZ Ben kitikatetten aldim cok guzel organik, bebislerin hassas ciltlerine gore. Andy wawada da guzel urunler var
Yaman Burcutosunn evet cnm çok almıyorum herşeyden meragimi alcak kadar az alıyorum en azından aldıklarını giydireyim kaynanamlara kalsa doldurcaklar kıyafetle engel oluyorum 😂