Deletedmom404 Kızlar örneğin 8 haftalık bi hamilelikte yapılması gereken test yada tahliller yapılmazsa 2/3 hafta sonra aynı testleri yaptırmanın bi sakıncası olur mu ??
Pinaryyim Deletedmom404 banada sekiz haftalıkken vermişti doktorum testleri randevuma yakın yaptırmıştım bir problem olmadı.
pamuksekerinannesi Deletedmom404 Kan testlerini yaptırmanda sorun olmaz diye biliyorum.. Ama ikili test ve detaylı testi verilen tarih aralığında yaptırmak zorundasın..
Deletedmom404 pamuksekerinannesi hmm anladım anan ben şimdi 10 haftalık hamileyim ve 8 haftalık ken yaptırmam gereken testler kaldı şimdi ikili test yada detaylı test ne zaman yapılıyo onuda bilmiyorum 😕
pamuksekerinannesi Deletedmom404 Hiç sorun olmaz bende 10.hafta filandı o zaman yaptırmıştım folik asit ya da decavit verdi mi canım? İkili test 11-14.hafta arası; Detaylı Ultrason da 20-24. Hafta arası yapılıyor.
Deletedmom404 pamuksekerinannesi evet folik asit vermişti bir 5 haftalıkken filan kullandım oda bitti ama
pamuksekerinannesi Deletedmom404 Benim doktorum direkt decavit başlatmıştı.. Hamile olduğumu öğrenene kadar çok sigara içmiştim diye.. Ama folik asit 3 ay kullandırıyor diye biliyorum o bırak diyene kadar almaya devam et..