7+6 olduk biliyorum küçük daha çok yeni ama doğum anından çok korkuyorum. O günü düşününce kendi kendimi sıkıyorum resmen doğum videoları izleyemiyorum. İlk hamileliğim yaşım 22 ☺️ Acı eşiğin aşırı düşük kan aldırmak aşı olmak ölüm bana . Tek bildiğim doğum anında doğru nefes alıp vermek 🤷🏻♀️ Tavsiyesi olan tecrübeli birileri var mıı??