Eminapasali Selamlar acilmam var gibi hissediyorum 37 haftadayım hep bacak aram agriyor oturup kalkarken yürürken acilma olduğunu nasıl anlarım sizin de basınıza geldi mi
Aslannn Ben de 37+5deyim bacak aram bel agri yapio..kasilmalar arttı..ama açılma belirtisi mi bilmiyorum