SabinaKam Selam kızlar,3gündür gözüm açayip ağrıyo . 5haftalık hamileyim . Neden olur bu göz ağrısı? Sizde de oluyomu?😭😔
Deletedmom137 SabinaKam bende genelde kirpik dibi intihabı oluyorum oda çok ağrır dalin bebe şampuanıyla yıkıyordum gözümü ama sen ihmal etme mutlaka git ilerlemesin bir problem varsa