Kızlar ben eldivenle alıyordum yıllardır ama hamileliğim riskli olduğu için vivetin jiletini kullanıyorum 3 Aylık olduk ama hiç sevemedim jileti çünkü eldivenle alınca tertemiz oluyorsun uzun süre keşke riskim olmasa eldivenle alsam kısmet artık idare edicez son zamanlar zor olacak sanırım