Yakışıklı oğlumu 21 şubat cuma günü saat 10.30 da sezeryan doğumla dünyaya getirdim. Rabbim herkese bu güzel duyguyu nasip etsin inşallah. Çok şükür toparladım. Hiç kimseyi dinlemeyin. Gebeliğinizin tadını çıkarın. Her doğum kendine özgüdür. Elbette zorluklar var Rabbim yardım ediyor inanın yeter ki sabir.