minikkuzucukcyprus Ezotkr 11+5’tim canım dün, kontrolüm vardı ama belli olmadı. Bu haftalarda ne söylesem yalan dedi. Ama pipi görmedim dedi😂😅
Mila4 Hasret288 kesin kızmıdır,belki kadın 10.cu haftada gitti en son..😁Ayrıca göstermeyen kesin kız olmuyor,ben oğlumu 17 haftalık öğrenmiştim..
minikkuzucukcyprus Ezotkr doktor da ben oyumu kızdan yana kullanıyorum dedi. 😂Halasıyla beraber gitmiştik, halayı beğendim ben, kız halaya oğlan dayıya benziyor, ben haladan yana kullanıyorum oyumu dedi ama bilmiyoruz tabi.😂
Mila4 Sakın erken haftalarda öğrenmeye çalışmayın dr söylerse kabul etmeyin.kız der yada erkek alişirsınız bir ay sonra şok olabilirsiniz..
Fadime3543 Benim 11 haftalık olduğunda cinsiyet belli oldu 💙kendimde net bir şekilde görmüştüm 🥰darısı başınıza
minikkuzucukcyprus Ezotkr çok tatlı bir kadın doktorum ya, sağolsun☺️Amin canım inşallah, hayırlısıyla sağlıcakla gelsin🤲🏻☺️