Cz34 Kızlar ben iki gündür balık yağı içtim ve üzerine balık yedim sizce bir zararı varmı doktoruma gitmeme daha var içim rahatlasın en azından biliyim birşey olurmu çok merak ediyorum 😔
arslanmerve57 Cz34 balık yiyorsanız balık yağı kullanmanıza gerek yok. En faydalı olan şey balık yemeniz zaten
rabnaz6822 Cz34 canım biraz saçma geldi bana 😅balık yediğin gün zaten alman gereken vitamini alıyorsun niye hap içiyosun ki😅balık yemediğin gün haptan vitamin alman daha mantıklı değil mi?🙈
arslanmerve57 Cz34 normalde balık yiyebiliyorsanız balık yağı kullanmanız anlamsız kullanmayın. Anlamında söylemiştim ☺️
Cz34 rabnaz6822 işte planlı değildi balık yiceğim iki gündür içmiyordum normalde öğlen içtim akşsm balık oluyordu eşim getiriyordu 😔