Emos21 İki gündür ciddi şekilde iki kere kanamam ve sonrasında lekelenmem oldu doktor bebek iyi dedi plesanta biraz aşağıdaymış ama rahim kapalı korkma dedi ilk bebeğim endişeleniyorum bu durumu yaşayan var mı 😞