Deda Yarın sabah 8:30 da yatışım yapılacak ve sezeryan doğumla kızçeme kavuşacağım😍 Banada dua edermisiniz☺️ Allah evlatlarımızı sağ salim kavuştursun inşallah kandiliniz mübarek olsun
Mrymylmz Deda ederim tabiki rabbim evladınızı size bagıslasın imanlı hayırlı bir şekilde yaşasın inşallah, bende haftaya kalp atısını duymaya gidicem sizde bana dua edin olur mu hayırlısıyla bebegımın sağlıklı oluşunj göreyim inşallah
Busbusvehashas Deda Merhaba doğum yaptınız mı? Nasılsınız bebiş nasıl ? 😊 Avicenna esenlerde sezaryen olacağınız için takipteydim sizi doğum sürecinizi sabırsızlıkla bekliyorum ☺️
Deda Mrymylmz Allah razı olsun☺️ Rabbim sanada evladını sağ salim kucağına almayı nasip etsin çok sağlıklı çok rahat bir hamileliğin olsun inşallah🤲🏻😘