Merhaba Arkadaşlar 15 Haftalık Gebeyimmm aşırı duygusallık yaşıyorum ve bunu eşime Yansıtıyorum:( Adam Hiç bişey yapmasa da Gözüme batıyor sinirleniyorum Sonra Ağlıyorum :( mesela bardağımdan su içti diye Kızdım ve ağladım en son Normal mi siz de de Böyle oluyor mu ? 😞