denizers Laparoskopi sonrası göbek deliginde şekil bozukluğu yaşayan var mı?normal mi yoksa geçiyor mu ?
Kedili_Anne Şekil bozukluğu değil ama içinde dikiş gibi bir çizgi kaldı canım. Ama genel görüntüsü eskisine benziyor. Dikiş gidince açığa çıkan görüntü eskisine benzedi çok çok farklı değil gibi benimki
denizers Kedili_Anne canım benimde normale dönmeye başladı ,iki güne nasıl değişti kaynadı anlamadım,çok teşekkür ederim.canim,peki adet olduğunda yoğun muydu benim pek gelmiyor gibi ağrım çok.ama
Kedili_Anne denizers benimki de çok yoğun olmamıştı ilkinde. Endişe etme zamanla toparlar bence. Müdahale görünce normal sanırım 🍀