Pnr22 20+3 günlük hamileyim genellikle bebegimin hareketlerini gobegimin altında rahme yakın hissediyorum sizdede böyle oluyo mu
Aysinulu Pnr22 mrh 20+3bizde🤲🥰 ikizlerim bazen kasık ta bazende her yerdeler . Riski kanamali bir gebelik geciriyorum .surekli yattim ilaclar igneler dewam🤲🤲🧿🧿
Bekra Pnr22 ewt canm öyle heralde bügün doktora gittim hissetmiyorm die şükür bi sıkıntımız yok karın kasların güçlüdür senin geç hissedebilirsin dedi😏😄
MinnieMouse Gobegimin 1-2 cm asagisinda dunden beri disardan gorunuyo tekmeleri 🥰 cok heyecanlaniyorum vurunca. Masallahi var bayagi hareketli kizim 🤣 20+3
Alpzumra Aysinulu bizde 20+3 üz ikizlerimle heryerde hissesiyorum ama üstteki yaramaz aşagıya cok baskı yapıyormuş rahim agzında neredeyse dedi doktor doğuma kadar ayaklarınj dik yat dedi ama ne mümkün malasef ilk okula giden 2 cocugum daha var