Bsraaac İyi akşamlar hanımlar 9+5 haftalık hamileyim başım çatlayacak gibi ağrıyor ne yapsam geçer ölücem ağrıdan 😏😏
Mirosunannesiyim Bsraaac parol kullana bilirsin doğal yolldan nane yağı veya viks de rahatlatiyo bunları kullan. ılık duş, fazla değil çay veya kahve bana iyi gelen bunlar 🤷♀️
Mrwemn Bsraaac ayni seyi bende yasadim hatta 12+1 olduk ama hala hafif hafif agrir basim gunde 2 taneyi gecmeyecek sekilde parol icebilirsin demisti doktorum. Birde bol bol su icmek iyi geliyormuş tabi en onemlisi istirahat. Gecmis olsun.