arkadaslar 7 aylik gebeyim ve neyazikki 3 gundur kalca arasinda kucuk meme buyuklugunde bisey cikti arastirmalarima gore hemoroidmis gebelikte basina boyle bisey gelen varmi napacagimi bilmiyorum şu donemde tedavisi ne olur bilmiyorum ama basina gelen varsa naptigini soyleyebilirmi acikcasi doktora gitmeye cok korkuyorum kendiliginden gecermi