Pazartesi günü sancılarım yüzünden acile gittim doktor muayne falan etti alttan bakıldı açılmam var bide adını unuttum bişey suyu gelmiş doktor 1 haftada daha sık dişini 38 oluncada aynı olursan suni sanci veririz dediler 2 tane ağrı kesici serum takıldı sonra eve geldim son iki gündür sürekli büyük abdestime çıkma hissim var son 1 saattirde kasıklarım ağrıyo adet olucakmışımda olamıyorum gibi ama sancılar net değil gitsem mi acaba doktora ??