Hayriye06 geçen hafta 35 haftamda bebek hareketlerini hissetmedim hastaneye gittim bebeğimin iyi olduğunu söyledi doktor nstye bagladilar sanci çıktı ama ben hissetmiyordum sonra alltn muayene oldum onda da rahim ağzı açılmış biraz dedi ve eve gitme bence sancin artabilir dedi sonuç hastanede yattım serumlarla sanciyi kestiler hala arada ağrım oluyor kasilmalarda var bklm ne olacak