Skarakas Ust solunum yolu enfeksiyonu belasi bulasti. Burum komple tikali. Dr Quixx verdi ama hic bir ise yaramiyor. Iliadin kullanimini da sormak aklima gelmedi. Daha once Kullanan oldumu?
_defnee Skarakas Ben kullanmadım canım. Bende grip oldum. Ne dedi doktorun. Birde bademciğin şiş miydi ağrıyor muydu? Benim ciğerlerim bile ağrıyor ya bugün çok kötüyüm. Uçuk bile çıktı dudağımın kenarında
BusraDevlet83 Skarakas Illiadin kullanmayın. Zaten kullansanız da en fazla 3 gün kullanabilirsiniz onu. Çok bağımlılık yapıyor o. Alışırsanız bir süre sonra onsuz yapamaz duruma gelirsiniz. Hamilelikte kullanılır mi ? Bilmiyorum .. Ama sanmıyorum..
aysglckr Skarakas illadin doktorum yazmıştı bebek için olanını kullandım 3-4 gün oda yetiyo açılmasına. Ayva ve ceviz kaynatıp için iyi geliyo yada naneli şeker yiyin burnu açıyor
Skarakas _defnee bogaz agrim yok antibiyotik ve okyanus suyu verdi ama burnumu hic acmadi. dayanamiyorum agzimdan nefes almkatan bogazlarim acimaya basladi.
Thsjdn Hamile degilim ama arkadslar zarari yoksa sicak su bal limon azcik ta karabiber karisimi deneyin 😊