Ben 17 haftalık oldum hemen hemem ilk haftadan beridir var iki kez icinde 6 adet ilac olan fitil verdi yatmadan kullandim 6 gun hoc aksatmadim sonra ikinco kez oldu gecmedi dedm tekrar kullandım ilaci gecmedi ama azaldı son beş gündür kaşık ağrısı baya arttı akıntı baya arttı belime vurmaya başladı tekrar gittim tahlil yapıldı temiz çıktı bu sefer biraz daha güçlü bir fitil verdi bu seferki 3 gün kullanilacakmis onu kullanmaya başladım bakalım geçecek mi. Temizliğine cok dikkat eden biri olmama rağmen günlük iki kez çamaşır değiştirmeye rağmen böyle geçmiyor belki seninde enfeksiyon vardır doktora görün bence seni korkutmak istemem ama enfeksiyon bebeğe geçebilirmiş korkma ama doktorumda böyle dedi ilaç verdi bakalım geçecek mi